In 2021 zei ik mijn veelbelovende consultancy baan op om mijn eigen bedrijf te starten. Ik had geen ondernemers om me heen en wist absoluut niet waar ik aan begon, maar ik voelde dat het de juiste stap was. Nu zijn we (opeens) 5 jaar verder en als ik 1 ding heb geleerd dan is het dat je dingen moet vieren! Vieren dat ik de stap heb gezet, dat het al 5 jaar lukt, dat ik al heel veel Zorgdromers heb mogen helpen en dat er nog veel meer toffe dingen aankomen. En hoe beter vieren dan jullie allemaal samenbrengen? Ik kijk er al lang naar uit om alle inspirerende mensen waarmee ik heb gewerkt elkaar te laten ontmoeten. Dus dat gaan we doen op 12 juni. Hier wil je bij zijn.